Stadsbeelden zwart-wit

I ‘M HUNGRY God BLESS you.

Ik ben weer eens in ongebruikte mapjes gedoken. Althans voor zover ik me herinner heb ik deze nog nooit laten zien, sommigen redelijk recent anderen een half jaartje oud.

En ik vond het ook wel weer eens leuk ze zwart-wit te maken, dat geeft toch weer een heel andere sfeer.

Toen ik ermee klaar was dacht ik: dit moet ik toch eens wat vaker doen.

En eergisteren heb ik iets ontdekt dat ik niet vaker ga doen maar letterlijk elke dag voor de rest van mijn leven. Dat is vibreren door op lage toon mmmmmm te hummen, en dat sterk in je borst en hoofd te voelen. Je moet dat 4 minuten per dag doen en is afkomstig van Tibetaanse monniken die de heilzame werking ervan intuitief ontdekten. En dat is nu bevestigd door de reguliere westerse wetenschap: het stimuleert de vagus zenuw die een sleutelrol speelt in het parasympathische zenuwstelsel, loopt van je hersens af naar beneden, en die stimulering middels hummen heeft bijna onwaarschijnlijk goede gevolgen voor je gezondheid, met name voor je hart en je spijsverteringssysteem en je slaap, en het vertraagt het ouderwordingsproces.

Zoek maar eens op op youtube, het is werkelijk overweldigend, en ik voel al na een paar dagen de heilzame werking.

Groetjes

rené

Werkers in een totaal gestript pand.
Bij de Hemonystraat.
Groenburgwl.
Rechtboomssloot hoek Geldersekade.
Kloveniersburgwal.
Kloveniersburgwal.