Op en aan het IJ: vervolg

Gisteren naar de Groote Keeten geweest, het strand vlakbij den Helder, voor het eerst dit jaar. Het is een van onze favoriete stranden, vooral omdat het er zo stil is. We hebben in een duinpan gelegen en we kregen voor het eerst het echte authentieke zomer-gevoel.
Veel foto’s gemaakt onderweg en van de vogels op de strekdammen die daar zijn, maar die komen nog want ik had de foto’s van dit blog al klaar.
De heerlijke dag afgerond met een etentje op het trottoir van ons favoriete restaurant, Roma in de Plantage Kerklaan.
Maar eerst dus de IJ-foto’s.
Groetjes
René


















