Op en aan het IJ: vervolg

Gisteren naar de Groote Keeten geweest, het strand vlakbij den Helder, voor het eerst dit jaar. Het is een van onze favoriete stranden, vooral omdat het er zo stil is. We hebben in een duinpan gelegen en we kregen voor het eerst het echte authentieke zomer-gevoel.

Veel foto’s gemaakt onderweg en van de vogels op de strekdammen die daar zijn, maar die komen nog want ik had de foto’s van dit blog al klaar.

De heerlijke dag afgerond met een etentje op het trottoir van ons favoriete restaurant, Roma in de Plantage Kerklaan.

Maar eerst dus de IJ-foto’s.

Groetjes

René

Heel in de verte de Oranjewerf van Damen.
Warren Gregory, de Flower Bike Man.
Kennelijk bestaat de A’dam-toren, of de Look-out, 10 jaar.
Spiegeling in een rivierboot.
Nieuw, hier fiets ik altijd naar mijn tuin als ik langs het IJ wil. Je mag er niet fietsen, maar iedereen doet dat.
Ik tel er 12, ben benieuwd hoeveel er over blijven.
Beetje kleppen met de buren.
Between two worlds.
Feestje Booking punt kom?
Op bijn elke voorbijvarende boot zijn ze altijd aan het spuiten.