(Naar) Groote Keeten

Dat was weer heerlijk aan het strand van Groote Keeten vorige week.
Onderweg ook foto’s gemaakt, daar is de eerste helft van.
Maar de strekdammetjes waren het leukst om te fotograferen, leuke vogeltjes.
Groetjes
rené



















René Louman – DagboekVanEenFotogek.nl
Bijna elke dag een Blog

Dat was weer heerlijk aan het strand van Groote Keeten vorige week.
Onderweg ook foto’s gemaakt, daar is de eerste helft van.
Maar de strekdammetjes waren het leukst om te fotograferen, leuke vogeltjes.
Groetjes
rené


















