(Naar) Groote Keeten

Dat was weer heerlijk aan het strand van Groote Keeten vorige week.
Onderweg ook foto’s gemaakt, daar is de eerste helft van.
Maar de strekdammetjes waren het leukst om te fotograferen, leuke vogeltjes.
Groetjes
rené



















Bijna elke dag een Blog
Inmiddels meer dan 5.504 blogs, 5.523 foto's en 7.705 reacties

Dat was weer heerlijk aan het strand van Groote Keeten vorige week.
Onderweg ook foto’s gemaakt, daar is de eerste helft van.
Maar de strekdammetjes waren het leukst om te fotograferen, leuke vogeltjes.
Groetjes
rené


















